Головна » 2017 » Квітень » 23 » Mafia 2: Прев'ю гри
21:10
Mafia 2: Прев'ю гри

Двадцять першого серпня 2007-го року відбувся довгоочікуваний анонс Mafia 2 , через майже п'ять років з моменту релізу першої частини, хоча і сказано-то майже нічого не було, лише тільки те, що сиквел дійсно в розробці і роблять його ті ж люди, що сотворили оригінал. Одну з кращих ігор сучасності, до слова. Але нам лише того і треба було, довгих п'ять років хотілося вірити, але не було причин - Gathering of Developers (видавець першої частини) канув в лету, та й у самих Illusion Softworks (нині 2k Czech ) справи йшли не краще. Зараз же на дворі дві тисячі восьме літо, реліз вже зовсім скоро, і треба б зібрати воєдино все те, що на даному етапі відомо про один з найбільш очікуваних проектів майбутнього (а за даними деяких джерел - і зовсім нинішнього) року.

Mafia 2

Класичний кадр в сучасній обробці.

Події Mafia 2 розвернуться в місті Empire City, прототипом якого є, зрозуміло, Нью-Йорк зразка 1950-х років, де заправляють три мафіозні "сім'ї": Вінчі, Клементе і Фальцоне. Ставши на бік одного з кланів, гравець буде повільно, як і в оригіналі, на продовженні десяти з гаком років заробляти шану і повагу. Звуть головного героя, до речі, Віто Скалетта, і його історія в корені відрізняється від долі Томаса Анджело. Виріс малюк Віто у злиднях на вулицях Емпайр Сіті, в сім'ї потерпає емігранта з Сицилії. Будучи ще маленьким хлопчиком, він клявся сам собі, що коли-небудь стане "як вони" - ті люди, за якими він спостерігав не раз і не два: добре одягнені, на шикарних машинах, багаті і владні джентльмени, яким поступаються дорогою перехожі на вулицях, а господарі різних закладів особисто відкривають перед ними вхідні двері. Першу спробу розжитися готівкою Віто робить досить рано, пограбування зривається, і нашому герою надають вибір: термін або фронт. Сорокові роки, війна в самому розпалі, на передовій потрібні люди, так що є хороший шанс реабілітуватися - чому б і ні? Ми - тобто гравець - потрапляємо на вулиці Емпайр Сіті разом з Віто після того, як він повертається з армії. Вже на платформі вокзалу "Гранд Централь" відразу з поїзда нас зустрічає друг дитинства Джо Барбаро, який помітно змінився з часів останньої зустрічі. Як з'ясовується, поки Віто активно знижував чисельність фашистів, Джо благополучно увійшов в мафіозну оточення і тепер навіть має такі-сякі зв'язку. Та й прийшов він зовсім не просто так. Про сюжет гри сценарист Даніель Вавра говорить охоче, але спритно залишаючи при цьому основні деталі за кадром. За його словами, сценарій Mafia 2 на дві сотні сторінок більше, ніж текст для першої частини, а сам сюжет умовно поділений на три етапи. Перший - це становлення головного героя, його шлях в мафіозний клан. Другий етап - вибір однієї з трьох "сімей" для подальшого з нею співпраці. Третій же - це саме співробітництво. "Кожен клан - це окремий сюжет, окрема кінцівка", - говорить Даніель . До слова, якщо хтось не зрозумів: це і є офіційне підтвердження того, що в другій " Мафії " буде-таки нелінійний сюжет. За попередніми даними тривалість синглу складе вісімнадцять повноцінних сюжетних місій, не рахуючи побічні завдання і широке охоплення тимчасового періоду - від останніх місяців війни до початку 60-х років. Ну, а суть завдань залишиться багато в чому незмінною: нальоти, грабежі, вбивства, транспортування контрабанди, вибивання боргів та інше тощо. Хіба що місця подій стануть різноманітніше - будуть місії в пивоварні, обсерваторії і навіть в ливарному цеху, а механіка перестрілок зміниться в сторону кращих зразків сучасності на кшталт Gears of War - укриття, стрілянина в сліпу і прицільне винищення стирчать верхівок.

Mafia 2

До речі, так, Mafia 2 стане дещо похмурішим попередниці.

Загальна площа міста становитиме приблизно шістнадцять квадратних кілометрів (двічі більше, ніж в оригіналі), а розташується Empire City (альтернативна назва, до речі - Royal City) на річці Лінкольн, протяжність якої досягне сімдесяти кілометрів. Розробники без удаваної скромності заявляють, що Mafia 2 по рівню деталізації не поступатиметься навіть Crysis - промальовуванні дрібниць, за їхніми словами, було приділено особливу увагу. Хоча, аналогічні речі автори говорять і про інші аспекти: про сюжет, музиці, про штучний інтелект і так далі. Сумніватися в їх правдивості, однак, немає причин, адже оригінальна " Мафія " тим і зачепила безліч гравців, що була фактично ідеальною в усіх своїх проявах. Що ж, щиро віримо. Особливо враховуючи, що виконавши всі свої обіцянки і реалізувавши всі задумки, ігроробів з 2k Czech можуть заткнути за пояс Grand Theft Auto 4 , яка до цих пір не анонсована для персональних комп'ютерів. Але мова не про те, повернемося-ка ми краще в Емпайр Сіті і продовжимо розповідь про прийдешнє.

Mafia 2

Всього через секунду більшість цих розслаблених хлопців поляжуть обличчям вниз.

Чимало часу було витрачено програмістами на створення різноманітної моделі поведінки NPC на вулицях, і на даному етапі роботи вони нею вже пишаються. Жителі віртуального міста, подібно населенню Oblivion , підкоряються власним розпорядком дня, добираються на роботу, причому не тільки пішки або на автомобілі, але і на громадському транспорті. Стоячи на зупинці в очікуванні автобуса, люди курять або читають газету, а не дочекавшись свого рейсу, цілком можуть квапливо відправитися пішки або зловити таксі. І все це не безладний набір функцій, а ряд послідовних, осмислених дій - "боти" завжди керуються якоюсь метою, будь то необхідність вчасно дістатися до місця роботи або просто перекусити в улюбленому ресторані, а то і шмотками закупитися. В останньому випадку нам пощастить спостерігати, як законослухняний громадянин увійде у відносно модний магазин, приміряє кілька комплектів одягу і, вибравши відповідний, розплатиться і піде. Відмінно, але нічого, здавалося б, незвичайного. Але ж ні, розробники, в спробах створити незабутню ілюзію живого міста і атмосферу, пішли далі і намалювали навіть анімацію для вікон: вечорами можна помітити, як у вікнах не тільки вмикається світло, а й ходять, займаються своїми справами люди. Всіма силами 2k Czech намагаються передати атмосферу великого міста, не збрехавши і не прикрасивши реалії відповідної епохи, і наповнити Емпайр Сіті життям куди як більш помітною, ніж безцільне переміщення дурних городян, як це було раніше. Тепер, наприклад, активно бешкетувати в місті можуть і персонажі під управлінням комп'ютера, і поліція, що як і раніше на варті порядку, стане старанно переслідувати їх, ловити, заарештовувати і, при необхідності, вбивати. Водії, як і сам гравець, теж можуть потрапити в аварію, після чого або сховатися з місця подій, або вийти і оцінити збиток, обмінятися навіть номерами страховок. Ну, або сперечання почати - як варіант. А там вже і поліція настигне, бо випадковий перехожий, що опинився мимовільним свідком аварії, швиденько дістався до найближчого телефону. Це ще одна оригінальна фішка Mafia 2 - тут інтелект суперників і поліцейських грунтується лише на тому, що вони бачать або чують, на інформації, отриманої особисто ними. Зробивши щось недобре тихо і акуратно, ви навряд чи привернете увагу правоохоронців - всевидючого ока більше немає. Те ж стосується і відходу від переслідування: офіцери поліції запам'ятовують вашу зовнішність, номер машини, особливі прикмети - засвоюють отриману особисто інформацію. Потрібно лише сховатися з їх очей, переодягнутися і змінити номерні знаки, щоб спокійно продовжити шлях без копів на хвості. Ось тільки якщо часто в одному і тому ж районі бешкетувати, знову і знову йдучи з-під носа поліції, влада міста вживуть заходів: правила посиляться, прибуде поповнення правоохоронців, активізуються додаткові патрульні машини. Тут вже без хабара не обійтися, інакше подальші справи в конкретному районі підуть далеко не так добре, як хотілося б.

Mafia 2

Сюжетні ролики на движку нікуди не дінуться, але виглядати тепер будуть куди як красивіше.

Що стосується безпосередньо геймплея, то в цілому це все та ж стара добра " Мафія ", але в сучасній обробці. Про "понти" і технологіях можна говорити ще довго, тут і анімація, що симулює роботу трьох десятків лицьових м'язів, і набір із сотні з гаком емоцій для кожного персонажа, і неймовірного якості модель пошкоджень для автомобілів, яких передбачено цілих вісімдесят найменувань. Машини тут, як і раніше, займають далеко не останнє місце в ігровому процесі. Тепер викрасти вподобану модель можна двома способами: колупатися з відмичкою або ж просто розбити бокове скло. Розробники гарненько попрацювали не тільки над зовнішнім виглядом автомобілів, але і над їх внутрішнім пристроєм - були створені і анімовані моделі двигунів і деяких інших деталей, наділений функціями багажник, куди можна буде складати зброю, трупи і інші атрибути кожного поважаючого себе бандітто. Фізика засобів пересування теж була істотно допрацьована, погоні тепер обіцяють стати тричі динамічнішими і захоплюючими завдяки слухняному управління і можливості робити контрольовані замети на поворотах. Чи варто говорити, що стрільба з машини теж нікуди не дінеться. 

Ще одна додаткова фішка гідна окремої згадки - це засоби масової інформації Емпайр Сіті. У Mafia 2 будуть газети (про які вже згадувалося в розмові про NPC) і стаціонарні радіоприймачі (не тільки в машинах), де публікуються і повідомляються останні новини - як регіональні, так і державного масштабу. Новини ці будуть поєднувати в собі освітлення реальних подій того часу в США і безпосередні коментарі про ситуацію в місті і неприємності, заподіяних мафіозними "сім'ями" в цілому і нашим героєм зокрема. Ну а, між іншим, обов'язково буде грати прекрасна музика, що складається як із спеціально написаних для гри композицій, так і з ліцензованих хітів відповідної епохи. Взагалі, можна дуже і дуже довго розповідати про те, що нас чекає в Mafia 2 - ось тільки задоволення від цього мало. Простіше відразу заявити, що це однозначний хіт і спокійно чекати релізу, що не зачитуючись обіцянками в обнімку з слюнявчиком. Тому і закруглююся.

Переглядів: 565 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar