Головна » 2017 » Квітень » 23 » Burnout Paradise: The Ultimate Box: Прев'ю гри
21:11
Burnout Paradise: The Ultimate Box: Прев'ю гри

Burnout вийде на ПК. Ні, вас не розігрують, все серйозно. Цього року Electronic Arts робить щедрий подарунок власникам персональних комп'ютерів - кращу аркадную автогонку у всесвіті. З найкрасивішими аваріями в історії. Ми пограли в версію для Xbox 360 і готові детально розповісти про те, що за гра чекає нас цієї осені. 

Але спершу трохи історії. Якщо ви стежите за новинами з консольного світу, то напевно знаєте, що Burnout -головний привід для володарів приставок вернути ніс від поєднання слів Need for Speed і поблажливо поглядати на вишукування Bugbear в серії Flatout . Справа тут ось в чому: Burnout - не зовсім гонка. Тобто, класичний режим Race тут, зрозуміло, присутній, але акцент серйозно зміщений в сторону, м'яко кажучи, порушень правил дорожнього руху. Кожна машина оснащена нітро-прискоренням, яке заробляється за ігнорування цих самих правил: рух по зустрічній смузі, небезпечний обгін трафіку і, звичайно ж, аварії.

Burnout Paradise

Всі машини чудово деталізовані і жваво нагадують прототипи відомих автоконцернів.

Аварії - візитна картка серії - і раніше виглядали чудово, але в Burnout Paradise досягли якихось вже зовсім недосяжних висот. Машини мнуться в гармошки, злітають в повітря, позбавляються стекол, дверей, коліс, і все це пишність демонструється в ефектному slo-mo, а камера з задоволенням вихоплює найбільш вигідні ракурси. З урахуванням того, що середня аварія тут відбувається раз в п'ять-десять секунд і повністю заповнює шкалу нітроускоренія, нескладно здогадатися про самому вірному способі виграти гонку: збивати суперників з траси, направляючи їх на незаплановане побачення з найближчим бетонною огорожею. 

Апогей усього цього неподобства - режим Road Rage, в якому рахунок йде на десятки і сотні ДТП (в грі вони називаються Takedowns). Призові місця зазвичай обмежені певною кількістю "збивання", і гонку можна закінчити, задовольнившись "золотом" або "сріблом". А можна і продовжити виховувати недбайливих суперників - адже немає, як відомо, межі досконалості. 

Є й інші режими. Наприклад, Marked Man запропонує нам взяти участь в заїздах на виживання, де треба дістатися до фінішу, не потрапивши під удар розлючених опонентів. Burning Route - здавалося б, звичайні кільцеві гонки на час, але в нагороду видаються нові автомобілі, на яких і треба, для початку, пройти трасу. А Stunt Run, як нескладно здогадатися з назви, просить від гравця максимально щільного і частого комбінованого різних трюків - від дріфту і краху трафіку, до стрибків з трамплінів і збивання рекламних щитів, якими так щедро утиканий Paradise City.

Burnout Paradise

Тут це називається "Vertical Takedown".

Так, ми підійшли до найголовнішого і серйозного нововведенню, яке ставить Burnout Paradise на абсолютно нову сходинку розвитку серії - вигаданому місту, Paradise City. По величезному мегаполісі, в деталізації що не поступається навіть Liberty City з GTA 4 , можна пересуватися абсолютно вільно: меню з вибором подій і позбавлена сюжету кампанія з попередніх серій вирушили у відро для сміття. Тепер нам належить колесити в пошуках ста двадцяти розкиданих по карті світлофорів - точок старту перегонів. Зрідка повертаючись в гараж, щоб змінити машину одного з трьох класів - один краще підходить для гонок, другий - для знищення противників, а третій - для виконання комбінацій з трюків. Ще одна цікава новинка - заправні і ремонтні станції. Перші заповнюють нітроускореніе, а другі - позбавляють машину видимих пошкоджень. До речі, траси тепер нічим не обмежені - шлях до фінішу можна прокладати по найнесподіванішим переліком, звіряючись з покажчиком вулиць і міні-картою. Що на швидкості 400 кілометрів на годину не так вже й просто. 

Мультіплеер змушує згадати про Test Drive Unlimited і NFS: Motor City Online - щоб місто наповнилося живими суперниками, достатньо всього лише натиснути на кнопку прямо під час гри. Не зовсім зрозуміло, як це буде реалізовано на ПК, але, по всій видимості, без сирої і недопрацьованою служби Windows Live нам не обійтися. 

Criterion Games , якщо ви не знаєте, не тільки творці гоночної серії Burnout і шутера Black , але ще й автори популярного мультиплатформенного движка Renderware (див. Його, наприклад, у всіх тривимірних GTA минулого покоління), так що за графіком і продуктивність турбуватися не варто : на консолях гра йшла без видимих подзагрузок з 60 кадрами в секунду і виглядала на момент свого виходу краще всіх відеоігрових гонок на планеті. Портуванням займається особисто Criterion , обіцяючи підтримку високих дозволів, несоромно оптимізацію і можливість для користувача модифікацій - чекаємо незабаром після релізу вдосконалений автопарк, що включає реальні моделі автомобілів за авторством народних умільців (в грі все машини позбавлені брендів на догоду можливості зім'яти їх в коржик). 

На десерт - ліцензований саундтрек, який завжди був відмітною рисою серії. Імена на будь-який смак: Guns'n'Roses, Depeche Mode, Faith No More і навіть Avril Lavigne. По ходу гри нас невпинно супроводжує порадами DJ Atomica - провідний місцевої радіостанції Crash FM, що засвітився в багатьох іграх від Electronic Arts . Про якість ігрових звуків говорити не доводиться - мотори ревуть, шини верещать, залізо гримить, деформуючись. Все, як у вашому житті, якби вона складалася з безперервних автоаварій.

Burnout Paradise

Панарама міста в Stunt Run.

Для Burnout Paradise вийшло і до сих пір виходить безліч апдейтів - в одних розробники додають зміну дня і ночі, в інших - нові машини, а по-третє - погрожують запровадити мотоцикли. Швидше за все, всі вони вже будуть включені в ПК-версію, але Criterion не припиняє розвивати гру і підтримка таких безкоштовних патчів в майбутньому буде дуже до речі.
 

***



Вільний геймплей і один величезний місто, що прийшли на зміну строгому списку гонок і трасах в різних містах світу, викликав у деяких завзятих шанувальників серії подив - мовляв, навіщо міняти те, що перевірено часом. Але нам все-таки куди більше подобаються такі цікаві зміни, ніж штампування схожих один на одного ігор-близнюків - з часів Burnout 2 в серії істотно змінювалася тільки графіка. Залишилося дочекатися осені і зануритися в запаморочливий вихор видовищних аварій і божевільних швидкостей. Вперше в історії серії - на персональних комп'ютерах.

Переглядів: 700 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar