21:10 NecroVisioN: Прев'ю гри | |
Перебуваючи під грамотним прикриттям " 1C ", польська студія The Farm 51 активно просуває свій новий проект - шутер Necrovision . Він був показаний ще на E3 2007 і згодом відкрив личко на багатьох інших популярних виставках. Завдяки цьому у журналістів є достатньо відомостей, як для самих ранніх, так і для hands-on превью. Битва в самому розпалі. Necrovision - це ядреная суміш екшену і хоррора: в рядах фашистів стоять аж ніяк не прості вояки, а вампіри, зомбі і інша нечисть. У цих сміливців здоров'я побільше, та й наділені вони вкрай незрозумілими для людини магічними здібностями. Крім того, у противників Альянсу за спиною чаклуни, які неодноразово намагалися викликати пекельних істот собі в допомогу. Але, очевидно, малюють пентаграми ікласті з рук геть погано. Мало того, що створений портал в пекло не закрився вчасно, так ще й добра половина виплодків перебігла на нашу землю. На щастя, прислужники темряви протагоністом до пори до часу не зацікавлені, знищуючи горе-викликачів - якийсь час освоїтися у Саймона все-таки буде. Каспер? У Necrovision дадуть побалуватися і поекспериментувати з методами убивства ворогів. Крім стандартного арсеналу, в розпорядженні у геймерів виявляться різні види рукопашного бою, донезмоги загострений багнет (рве все навколо на дрібні клаптики) і зброю, поливає недругів вогнем. Цікаво те, що в 2007-му році нам щиро обіцяли "мирну" сюжетну лінію. Тобто противники насильства могли пройти Necrovision , вирішуючи головоломки і вивчаючи артефакти (щось схоже було дано на пробу народу в Postal 2 ). На щастя, або, на жаль, але The Farm 51 головоломки залишила, про ось про спокійних буднях можна забути. Адже в оновлену концепцію увійшли боси. В кінці кожного рівня (або глави), герой буде змушений боротися з супер-противником. У кожного такого породження, будь-то ктулхоподобний солдат або жваво стрибає скелет, є в наявності спецприйоми і малесенький список вразливостей. Наприклад, колись померлому і воскреслому босові доведеться магією обламати "зайві кістки" і прикінчити його якимось збоченим прийомом. Іншого - сильно обпекти полум'ям і смертельно поранити ... в коліно. Відчуваємо, нас чекає маса цікаво-затяжних поєдинків, втілених на екрані завдяки власним движку. Моторчик підтримує нововведення з набору DirectX 10 і не гребує грамотно прораховувати фізику. Вибачте, ми не могли не опублікувати цей кадр. Багато сил піде і на мультиплеер. The Farm 51 відштовхуються від ідей Painkiller і Quake , але реалізують їх знову ж по-своєму. Так, наприклад, класичний deathmatch умовно розділений на фантастичний і звичайний. У першому - приміряємо шкуру демона / вампіра, у другому - форму бійця Альянсу / фашистів.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |