21:12 Devil May Cry 4: Огляд гри | |
Беззмінний герой трьох з половиною ігор Devil May Cry , Данте, - продукт знежиреної аніме-індустрії. Стильний червоний плащ, обвішаний металевими заклепками, обтягуючі шкіряні штани, здоровущій меч з готичним черепом на рукоятці, навмисна сивина і Ebonic & Ivory за пазухою - бісенена з інших всесвітів вже виходять слиною і голосно протестуючи, волають про "плагіат". На доказ Ваш з Trigun показує свій плащ, а Алукард з Hellsing скромно демонструє табельну і фірмове почуття гумору. На жаль, не допомагає. Данте і донині є для японських дівчат (і, о жах - юнаків!) Ідеальним героєм-коханцем. Через що податливі молоді люди щотижня обесцвечивают волосся перекисом, а жіноча частина малює і денно і нощно викладає в Мережу нові втілення Данте. Порочне коло замкнулося. Місій на час в грі навалом. Shall we dance? Не вірте брутальної зовнішності демона. Перед вами один з найпростіших босів. Перші кілька хвилин диференціювати протагоніста Неро від завсідника Данте не під силу навіть тренованим гравцям в "Знайди десять відмінностей!". Різниця між двома непереможними богатирями спливає на поверхню лише після першої години адреналінового місива. Безперечно, привабливість Неро для нашого брата полягає лише в його "демонічної" руці, іменованої тут гордо Devil Bringer. Пряме призначення - підтягувати до себе розбігаються в сторони матер'яних вражин, хапати їх за шкірку і смачно шльопати про землю або стіни, та іноді використовувати її в якості "гака", щоб забиратися на неприступні Ельбрус. Devil Bringer в справі. Хтось зараз отримає не одне струс мозку. Сухий же залишок знаком до неподобства. Неро, як і титульний персонаж серії, наділений всіма ознаками олімпійського чемпіона з акробатики і художньої гімнастики заодно - сальто крутить як справжній Немов , зависає в повітрі що ваш король паркуру Девід Белль . З режуще-колючим на "ти". Фарширування ворогів проходить по накатаній схемі - істерично довбаючи по клавіші "I", вивалюємо на ворогів смертельні комбо. Заучувати довжелезні комбінації зайве - Неро за інерцією видовищно і брутально знищує ненависні черепушки. До того ж, посилено працює під час боїв спинний мозок сам запам'ятає найкорисніші поєднання клавіш. Які ... відблиски, світло, тінь! Загальні! Піддалася оновленню і система прокачування героя. Якщо пам'ятаєте, в дівоцтві нам доводилося рвати волосся і проходити за новою місії, щоб набрати достатню кількість червоних сфер. Слабкі духом гравці не витримували таких знущань і, тисячократно проклинаючи творця, закидали гру на дальню полицю. Хвала богам, японці усвідомили всю дурість цієї нав'язуваної кабали. Тепер червоні сфери використовуються виключно для покупки життєво важливих предметів - наприклад, зелених зірок життя, святої води або синіх куль, що збільшують здоров'я Неро. Вибирати зброю у ворогів теж можна. Все завдяки Devil Bringer. Зовнішній вигляд DMC 4 відповідає всім некст-ген запитам. Нехай локації крихітні, але виглядає все живо і симпатично. Нав'язане спочатку псевдо-середньовіччя плавно перетікає в засніжені пейзажі, а потім дає драла в справжні тропіки. Насиченість кольорів і багата палітра - ось кити, на яких тримається графічний стиль четвертої частини. Що сказати, навіть сюжетні ролики виконані на движку гри. Доброю постановкою вже нікого не здивуєш. Японці - чергово дивують. Основне досягнення - дивовижна лицьова анімація і, увага, доречні відблиски і гра світла / тіні на обличчях героїв. Тут у DMC 4 просто немає конкурентів.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |