Головна » 2017 » Квітень » 23 » ArmA 2: Прев'ю гри
21:04
ArmA 2: Прев'ю гри

Історія появи проекту Armed Assault (або ArmA , як чомусь вважають за краще називати його самі розробники) незвичайна і повчальна. Жила-була чеська девелоперська контора Bohemia Interactive . У 2001-му році ці товариші прославилися на весь світ, випустивши неповторну Operation Flashpoint: Cold War Crisis . Слідом дебютували два аддона, на горизонті замаячив повноцінний сиквел, але компанія-видавець Codemasters несподівано розірвала відносини зі студією, чому остання втратила права на бренд Operation Flashpoint . Чехи не розгубилися і всі свої напрацювання впровадили в Armed Assault , яка стала спадкоємицею концепції OF . Всупереч песимістичним прогнозам, геймери швидко розібралися, що до чого, і не обділили увагою ArmA , так що незабаром ми зможемо насолодитися її продовженням - Armed Assault 2 .

Armed Assault 2

Наша служба и опасна, и трудна.

Дія гри відбувається у вигаданій пострадянській країні Чернорусь. В державі вибухнула неабияка громадянська війна між прихильниками і противниками тоталітарного режиму. Захід не зміг не втрутитися і послав в зону конфлікту миротворчий загін морських піхотинців. Справа і так обіцяло бути спекотним, але чим далі ви просувається до мети, тим більше вилазить несподіваних проблем. Так що боротися доведеться не тільки за мирне населення Бела ... ой, вибачте, Чернорусі, але і за власні життя. До слова, спробу закінчити конфлікт, що триває більше двох років, зробить група з усього-на-всього п'яти чоловік: снайпера, медика, гренадера, рядового на побігеньках і, нарешті, командувача міні-підрозділом. Безпосередньо управляти гравець зможе тільки одним спецназовцем, але, згідно з офіційними анонсів, в будь-який момент можна переключитися і взяти під контроль іншого солдата (щось подібне, якщо пам'ятаєте, було в Clive Barker`s Jericho ).

Armed Assault 2

Спецпідрозділ сидить в засідці.

Жанр ArmA 2 самі розробники визначили як універсальний військовий симулятор (Ultimate Military Simulator). Простіше кажучи, гру вирішили максимально наблизити до суворої військової дійсності і постаралися не допускати перекосів ні в бік шутера (однієї прицільної стрільби для перемоги недостатньо), ні в сторону RPG (рольової елемент в наявності, та ще який), ні в сторону симулятора (хоча управління зразками бронетехніки продумано досить ретельно). Хлопці з Bohemia Interactive не забули навіть про економіку (погодьтеся, явище для цього жанру вкрай рідкісне): для підтримки зброї і транспортних засобів в боєздатному стані необхідні ресурси (наприклад, паливо, мастильні матеріали), за наявністю яких доведеться постійно стежити. Гармонійне поєднання всіх перерахованих компонентів - секрет успіху першої частини ArmA , не дивно, що їм вирішили скористатися ще раз.

Armed Assault 2

Захоплення бази - справа нелегка.

Серйозного доопрацювання піддався штучний інтелект. Чехи б'ють себе кулаками в груди і клянуться, що з "тупими ботами" відтепер покінчено. Ніяких безглуздих топтань на місці, зосереджених застигання в кутах і спроб застрелити супротивника, що сховався за глухою стіною. Солдати бадьоренько переміщаються по території, прикривають один одного і самі активно використовують всілякі укриття. Більш того, всі бійці - як члени керованої нами групи, так і противники - будуть активно запозичувати тактичні прийоми у реально існуючих спецпідрозділів.

Armed Assault 2

В очікуванні бою.

Ігровий світ обіцяє бути досить великим - близько 320-ти квадратних кілометрів. Очікується, що вся ця територія буде створюватися вручну, що допоможе уникнути "штампованих" локацій. Фізично ця всесвіт теж на рівні: руйнується не все і вся, але багато. Чекає нас і максимально реалістична балістика. А ось графіка, на жаль, не дуже-то вражає уяву: акуратно і зі смаком, але не ефектно. Представники Bohemia Interactive пояснюють це благородною метою: хотіли пожаліти гаманці гравців і надати можливість насолодитися ArmA 2 навіть тим, чиї комп'ютери складно назвати сучасними. Марек Спанел , глава чеської студії, обмовився, що в цілому системні вимоги ArmA 2 будуть дуже близькі до тих, які пред'являла перша частина. Що ж, якщо це правда, ми скажемо авторам велике людське спасибі.
 

***



Обіцянки, дані Bohemia Interactive барвисті і гріють тонку геймерську душу. Будемо сподіватися, що вони не залишаться тільки обіцянками.

Переглядів: 26 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar