21:05 Age of Conan: Hyborian Adventures: Огляд гри | |
Інтерв'ю та скріншоти оманливі, відеоролики - тим більше. Не знаючи цього простого правила, безліч гравців обкладали помиями цілком непогані речі на форумах, чатах і сторінках своїх блогів, коли вийшов продукт опинявся зовсім не таким чистим і красивим, як передбачалося. Втім, Age Of Conan , наш сьогоднішній відвідувач, вийшов практично таким, яким і був обіцяний. Next-gen? Цілком. З новими ідеями? Звичайно. Загальної революції в MOORPG-жанрі не вийшло, зате маленьких, локальних переворотів хоч відбавляй. Поспішаємо тільки попередити: "Next-gen" в даному випадку означає до того ж байдуже ставлення до цін на комп'ютерне залізо, програмні помилки, гальма, а також поновлення мегабайт десь під двісті. Види - до самого горизонту. Хоча серед тутешніх квестів теж трапляються стандартні "убий / принеси", багато доручень змушують гру глибоко-глибоко поважати. Скажімо, королівський гонець пропонує парі на кілька пляшок цілющого варива: пробігтися за пару хвилин по крупному району міста і повернутися назад (часу для виконання - майже без запасу). Або пройтися по наповненому смертельними пастками підземеллям (дійсно смертельними, а не з'їдають трішки здоров'я). Прикрашається все це оновленої бойовою системою. Не революційною, але вже відійшла від принципу простого обміну ударами - з блоками, захистом і можливістю бити з різних сторін. Крім того, ті, які обрали шлях чарівництва отримують, крім іншого, законний "відкат", що залежить від завданих пошкоджень. Не дивіться на величезну кількість кровищи - бій тільки почався. Цьому сприяє і особливу побудову рівнів - деякі зали неможливо перетнути поодинці чисто фізично, і це не залежить від крутизни і "прокачанності" аватара. Стандартний приклад: прірва, внизу стирчать шипи (деякі з уже насадженими на них "хоробрими"), чотири плити - по дві з різних сторін. Якщо встати на плити з одного боку - висунеться міст. Таким чином, щоб пробратися до наступної кімнаті, потрібно як мінімум чотири гравці. Кооперація-с. | |
|
Всього коментарів: 0 | |