Головна » 2017 » Квітень » 23 » Age of Conan: Hyborian Adventures: Огляд гри
21:05
Age of Conan: Hyborian Adventures: Огляд гри

Інтерв'ю та скріншоти оманливі, відеоролики - тим більше. Не знаючи цього простого правила, безліч гравців обкладали помиями цілком непогані речі на форумах, чатах і сторінках своїх блогів, коли вийшов продукт опинявся зовсім не таким чистим і красивим, як передбачалося. Втім, Age Of Conan , наш сьогоднішній відвідувач, вийшов практично таким, яким і був обіцяний. Next-gen? Цілком. З новими ідеями? Звичайно. Загальної революції в MOORPG-жанрі не вийшло, зате маленьких, локальних переворотів хоч відбавляй. Поспішаємо тільки попередити: "Next-gen" в даному випадку означає до того ж байдуже ставлення до цін на комп'ютерне залізо, програмні помилки, гальма, а також поновлення мегабайт десь під двісті. 

Алая революція

Всесвіт " Конана " існує вже аж ніяк не десяток років, тому встигла вирости з схематична скель, джунглів і морів в окрему екосистему з власними легендами та міфами. У нехтуванні матчастиною розробники не дорікнеш: замість типових "класів" і "рас" нам пропонують національності і спеціалізації, причому без образливих ляпів. Приземлений варвар, наприклад, не зможе вимовити просте заклинання (адже він просто не вірить в надприродне), а чарівник не стане бруднити дорогою посох про чиюсь буйну голову: її простіше рознести здалеку, помахом руки. Про голови ми, до речі, не дарма - це лише частина кривавої лазні, яка відбувається на екрані. Герою навіть низького рівня під силу роздерти противника буквально на шматочки за допомогою дерев'яної палиці, що вже говорити про більш гострих предметах? Але це ще ягідки, наливні кокоси з'являться після входу в одне з міст Гіборіі під назвою Тортаж, де зустрінеться смачна частина " Конана ": завдання і соціальна система.

Вік Conan: Hyborian Adventures

Види - до самого горизонту.

Хоча серед тутешніх квестів теж трапляються стандартні "убий / принеси", багато доручень змушують гру глибоко-глибоко поважати. Скажімо, королівський гонець пропонує парі на кілька пляшок цілющого варива: пробігтися за пару хвилин по крупному району міста і повернутися назад (часу для виконання - майже без запасу). Або пройтися по наповненому смертельними пастками підземеллям (дійсно смертельними, а не з'їдають трішки здоров'я). Прикрашається все це оновленої бойовою системою. Не революційною, але вже відійшла від принципу простого обміну ударами - з блоками, захистом і можливістю бити з різних сторін. Крім того, ті, які обрали шлях чарівництва отримують, крім іншого, законний "відкат", що залежить від завданих пошкоджень. 

А милий він тобі? 

Під "соціальною системою" ж розуміються не тільки війни кланів, PvP і інші буденні речі, але і, наприклад, створення гравцями власних міст. Так-так, міст. Після декількох рівнів розвитку особливо сильні клани так і взагалі можуть побудувати навколо міста фортеця, забезпечивши себе всілякими бонусами і головним болем у вигляді регулярно набігаючих на будівництво ворогів. 

Або ось крафт - його поставили на широку ногу, і тепер Особливу Епічну Річ не вийде створити без продуктів "родинних професій" (зброяр невипадково знаходиться в тісній співпраці з ювеліром - прикрашений зачарованим каменем меч буде куди ефективніше в бою). Архітектор, ясна річ, будує міста, алхімік постачає воїнів зіллям - необхідні все. Власне, AoK абсолютно відкрито і ненасильницької закликає гравців до згуртування. Рідкісний інгредієнт може випасти хіба що з чергового "рейд-боса", що мешкає в підземеллі, а доповзти до нього судилося лише групі воїнів, які не герою-одиночці.

Вік Conan: Hyborian Adventures

Не дивіться на величезну кількість кровищи - бій тільки почався.

Цьому сприяє і особливу побудову рівнів - деякі зали неможливо перетнути поодинці чисто фізично, і це не залежить від крутизни і "прокачанності" аватара. Стандартний приклад: прірва, внизу стирчать шипи (деякі з уже насадженими на них "хоробрими"), чотири плити - по дві з різних сторін. Якщо встати на плити з одного боку - висунеться міст. Таким чином, щоб пробратися до наступної кімнаті, потрібно як мінімум чотири гравці. Кооперація-с. 

Інакше ніяк або дуже важко. AoK не примушує, не обмежує, але впевнено, є і наполегливо пояснює, чому краще слідувати правилам. Дивно ввічлива гра. 

Переглядів: 532 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar